Компанія Facebook оголосила про зміни, завдяки яким політична реклама в соцмережі має стати прозорішою.
Компанію активно критикували після повідомлень про три тисячі політичних рекламних оголошень, пов’язаних з Росією.
Рекламодавці надаватимуть більше інформації, що дозволить їх ідентифікувати, написав на своїй сторінці керівник Facebook Марк Цукерберг. Соцмережа, за його словами, буде маркувати політичну рекламу, а рекламодавці “повинні будуть розкрити джерела фінансування”.
“Ви також зможете подивитися, скільки заплатив рекламодавець, хто дивиться цю рекламу і дізнатися кількість переглядів, – повідомив Цукерберг. – Наша мета – повністю запровадити це в США перед проміжними виборами в 2018 році”.
Компанія також збирається взяти на роботу кілька тисяч модераторів для виявлення політичної реклами.
Ці заходи вжито після повідомлень про те, що групи користувачів, яких підтримувала Росія, використовували оголошення в соціальних мережах для втручання у вибори в США в 2016 році. На початку вересня цього року у Facebook заявили, що протягом майже двох років фейковий облікові записи, пов’язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі. За даними Facebook, з червня 2015 по травень 2017 року на приблизно три тисячі оголошень витратили близько 100 тисяч доларів.
Розслідування торкнулося і реклами в сервісі обміну фотографіями Instagram, який належить компанії.
Від Facebook вимагали більшої прозорості. Після чого компанія оголосила про зміну алгоритму роботи з платними постами. “Ми будемо працювати над створенням стандарту прозорості для політичної реклами”, – писав Цукерберг. Інформацію про рекламні оголошення, пов’язані з Росією, він пообіцяв передати тим, хто розслідує можливе втручання Москви у вибори президента США.
31 жовтня керівники Facebook та інших інтернет-компаній виступатимуть на слуханнях у сенаті США.
У жовтні ЗМІ повідомили, що Google також знайшов сліди російського фінансування в контекстній рекламі політичного змісту.
Ще на початку року спецслужби США заявили, що Росія нібито допомагала Дональду Трампу перемогти на президентських виборах, зокрема поширюючи в соцмережах неправдиву інформацію. Росія своєю чергою заперечує втручання в американські вибори.